Nikon Imaging | Україна | Європа

19-11-2015

КОМПАНІЯ NIKON КИДАЄ ВИКЛИК БУДЕННОСТІ, ПЕРЕТВОРЮЮЧИ АВТОСТОЯНКИ НА ВРАЖАЮЧІ КРАЄВИДИ

Амстердам, Нідерланди, 19 листопада 2015 р. Компанія Nikon допомагає фотографам уникнути ефекту «vemödalen» – страху фотографувати захопливі сюжети, коли вже існують тисячі таких же зображень, – кидаючи виклик буденності та змінюючи підхід до фотографування звичного.

Маючи на меті надихнути фотографів знаходити творчий потенціал у повсякденному, компанія Nikon запропонувала чотирьом професіональним фотографам зі всього світу перетворити звичні автостоянки в надзвичайні краєвиди за допомогою фотокамери Nikon D750. Ці фотографи продемонстрували, що з належним обладнанням, можливостями та своєрідним баченням можна створювати вражаючі фото навіть на перший погляд нудних об’єктів.

«Одна з творчих складнощів, з якою стикаються фотографи, – унікальність, відмінність їхніх робіт від багатьох інших схожих зображень, що вже існують, – пояснює Адрієн Баракат (Adrien Barakat), один із чотирьох фотографів, що взяли участь у проекті. – Робити традиційні знімки легко, але дійсно творчий фотограф може знайти щось непересічне в будь-якому об’єкті. Ми продемонстрували, що звичні місця можна відобразити в зовсім новому світлі, якщо оволодіти технікою, вивчити об’єкт і належно підготуватися до зйомки».

Хуан Херес (Juan Jerez) – Nikon D750, AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR

Аарон Пегг (Aaron Pegg) – Nikon D750, AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED

Кожен фотограф був обраний завдяки своїм можливостям знаходити прекрасне в речах, що зазвичай мають обмежену естетичну цінність. У рамках проекту свої індивідуальні інтерпретації надали Аластер Філіп Вайпер (Alastair Philip Wiper) зі знімками віддалених нічних автостоянок у Данії, що дуже нагадують кінокадри, і Аарон Пегг (Aaron Pegg) з портретом балерини в динаміці, що спонукає оцінити перспективу, зокрема точки сходження ліній. Фотограф зі Швейцарії Адрієн Баракат застосував теорію «кожна річ – об’єкт, і кожен об’єкт має власний ритм», продемонструвавши, як можна по-різному зобразити одну автостоянку, якщо скористатися її топологією та схожістю на інші автостоянки. Хуан Херес (Juan Jerez) із Франції за допомогою світла й незвичних об’єктів показав, що краса зображення визначається не об’єктом, а способом його представлення.

«Компанія Nikon запропонувала мені надихнути колег на розширення меж креативності та одночасне покращення навичок фотографування, – говорить Хуан Херес. – Для мене це стало можливістю продемонструвати, як за допомогою творчого підходу й технічної вправності можна розкрити приховану красу багатьох звичних місць, не лише автостоянок».

Аластер Філіп Вайпер (Alastair Philip Wiper) – Nikon D750, AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

Адрієн Баракат (Adrien Barakat) – Nikon D750, PC-E NIKKOR 24mm f/3.5D ED

Компанія Nikon приєдналася до Аластера Філіпа Вайпера під час його фотосесії в Копенгагені, щоб показати його роботу над цим проектом. Відео можна переглянути тут: https://youtu.be/a5FMiPf3W90

Компанія Nikon пропонує фотографам Європи наслідувати цей приклад і ділитися своїми новими фотографіями за допомогою хештегу #ВикликБуденності.

Під час роботи над проектом фотографи використовували таке обладнання Nikon:  

- Nikon D750
- PC-E NIKKOR 24mm f/3.5D ED
- AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED
- AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

Інформація про фотографів

Аластер Філіп Вайпер (Alastair Philip Wiper) – англійський фотограф і письменник, що мешкає в Копенгагені. Він захоплюється тим, що створюють і будують люди, і до своїх об’єктів зйомки застосовує антропологічній підхід, щоб знаходити красу у звичайній інфраструктурі.

Хуан Херес (Juan Jerez) – іспанський архітектор і фотограф, що працює в Парижі. Його здатність розповісти історію без жодних слів, за допомогою лише світла, тіней і форм, – приклад унікального погляду на світ.

Аарон Пегг (Aaron Pegg) – фотограф із Нью-Йорку, що почав свою кар’єру з фотографування пустих станцій у своєму рідному місті в листопаді 2013 року. Фотографії в службі Instagram надихнули його взятися за фотокамеру та «показати станції такими, якими вони є, за допомогою ліній, глибини різкості та симетрії, щоб відобразити їхню красу».

Адрієн Баракат (Adrien Barakat) – архітектор і фотограф зі Швейцарії. Завдяки вивченню архітектури він розвинув критичний погляд, хороше розуміння простору та уважність до деталей, що дає йому змогу передавати естетичні якості та красу об’єктів.