Nikon Imaging | Україна | Європа

18-10-2018

Амбасадор Nikon Девід Ярроу фотографує тварин і людей у Кенії

Нова серія знімків дає змогу порівняти дуже різні сторони дивовижної африканської країни

Амстердам, Нідерланди, 18 жовтня 2018 р. Новий фотопроект від амбасадора Nikon у Європі й майстра художньої фотографії Девіда Ярроу (David Yarrow) дає змогу побачити дві різні сторони Кенії – від слонів із великими бивнями в національному парку Амбоселі до бандитської культури Найробі, метушливої столиці цієї країни.

Девід скористався фотокамерою Nikon D850 і об’єктивами NIKKOR із фіксованою фокусною відстанню, щоб продемонструвати яскраві особливості Східної Африки. Він зіставив зображення слонів із національного парку Амбоселі та ретельно створені постановочні знімки бандитів із Дандори, передмістя Найробі, у якому розташоване одне з найбільших сміттєзвалищ у світі.

The Walk of Life – Nikon D850 | 1/1600 с | f/5 | 400 мм | ISO 160 | AF-S NIKKOR 400mm f/2.8G ED VRII

Colossus – Nikon D850 | 1/1250 с | f/8 | 200 мм | ISO 200 | AF-S NIKKOR 200mm f/2G ED VR II

Слони з великими бивнями – національний парк Амбоселі

Безмежна савана національного парку Амбоселі – це заповідник живої природи, відомий передусім завдяки стадам африканських саванних слонів, що вільно пасуться під відкритим небом. У цьому парку можна побачити найбільших у світі слонів, бивні яких сягають землі. Ці велетенські ссавці мають "право проходу" в заповіднику. Вони захищені, і люди їх не турбують. До початку цього проекту Девід відвідав парк кілька разів, після чого захотів зафіксувати всю красу цих особливих тварин Кенії. Щоб зняти їх так, як раніше не знімав жоден фотограф, йому потрібно було максимально наблизитися до цих створінь.

Девід Ярроу пояснює: "Амбоселі – це моє найулюбленіше місце у світі для зйомки цих неймовірних тварин. Це природній амфітеатр, домівка для понад двох тисяч слонів, а також ідеальне місце для зйомки слонів із великими бивнями в природному середовищі. Варто лише побачити слона такого розміру, і ти розумієш, що це унікальний момент у твоїй кар’єрі, який ніколи не повториться. Я завжди захоплюватимуся їхньою силою, розмірами та розумом, схожим на людський, що так ясно видно в їхніх очах".

У межах цього проекту Девід досліджував життя Тіма, одного з найбільших у парку слонів із великими бивнями. Девід, який раніше вже фотографував слонів такого розміру, скористався фотокамерою Nikon D850 з об’єктивами AF-S NIKKOR 400mm f/2.8G ED VR і AF-S NIKKOR 200mm f2G ED VR II, щоб мати змогу зняти тварин зблизька. Крім того, він скористався об’єктивом AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED, щоб отримати ідеальну різкість на пейзажних знімках, де стадо слонів іде вдалечінь. 

Вуличне життя в Дандорі, передмісті Найробі

Щоб реалізувати другу частину свого проекту, Девід здійснив подорож до Дандори, східного передмістя Найробі. Ця місцевість відома насамперед своїм великим сміттєзвалищем, що займає понад 3000 акрів. Тут об’єкти зйомки не поступалися в люті диким тваринам національного парку Амбоселі. Адже мова йде про метушливе місто з бандитською культурою та екологічними проблемами.

Девід пояснює: "Дандора, передмістя Найробі, радикально відрізняється від Амбоселі, однак робота фотографа в цьому передмісті є не менш складною та захоплюючою. Я ніколи не бачив такого величезного сміттєзвалища, і воно було просто заповнене хімічними відходами. Бандитська культура – досі поширене явище в цьому регіоні. Тому зйомка в Дандорі може становити певну небезпеку. Мені довелося працювати обережно".

Як і в Амбоселі, Девід хотів знімати сцени, максимально несхожі на життя в західному світі. Девід заздалегідь зв’язався з учасниками місцевої банди, які погодилися на зйомку. Фотограф вирішив протиставити на знімках цих людей із їхнім оточенням. Усі учасники вдягнулися в модні чорні костюми, які різко контрастують зі смітником, на тлі якого відбувалася зйомка. 

The Debt Collector – Nikon D850 | 1/200 с | f/3,5 | 35 мм | ISO 500 | AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G

Dandora – Nikon D850 | 1/2000 с | f/10 | 105 мм | ISO 500 | AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED


Зіставляючи постановочні портрети з фотографіями цілком природних об’єктів, Девід демонструє, як правильне використання різних технік дає змогу створити цілісну та вражаючу серію робіт. Девід коментує: “Коли ви знімаєте дику природу, потрібно знайти ідеальну позицію, щоб зробити автентичний і експресивний знімок. Але цей процес неможливо контролювати. Якщо тварина не дозволяє себе фотографувати, нічого не вдієш. Коли ви працюєте з постановочною фотографією, ви дотримуєтеся лінійного плану – від створення концепції до її реалізації. Це реальне випробування ваших здібностей як фотографа, що дає змогу оцінити ваше уміння зафіксувати запланований вами ідеальний момент. Обидва стилі мали велике значення для мене, коли я проводив зйомку в цих дуже різних регіонах Кенії, щоб об’єднати в серії знімків людей і диких тварин, які вважають цей регіон своєю домівкою.

У цій подорожі Девід використовував фотокамеру Nikon D850 з об’єктивами AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED, AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G, AF-S NIKKOR 200mm f/2G ED VR II і AF-S NIKKOR 400mm f/2.8G ED VR.

Прочитайте всю історію за цим посиланням

Програма амбасадорів Nikon у Європі

До програми амбасадорів Nikon у Європі залучаються талановиті та впливові фотографи, які використовують найновіші технології галузі й свою обізнаність про соціальні тенденції, щоб відобразити сучасність. У межах цієї програми компанія Nikon запропонувала Девіду, як відомому художньому фотографу, реалізувати омріяний ним фотопроект.

Щоб дізнатися більше про проект Девіда, відвідайте сторінку його спеціального проекту.

Обладнання

Під час роботи над проектом Девід використовував таке обладнання:

• Nikon D850
• Об’єктив AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED
• Об’єктив AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G    
• Об’єктив AF-S NIKKOR 200mm f/2G ED VR II    
• Об’єктив AF-S NIKKOR 400mm f/2.8G ED VR

Про Девіда Ярроу

Девід Ярроу (David Yarrow) народився в Глазго (Шотландія) 1966 року. Фотографією він почав займатися ще в дитинстві. Коли йому було 20 років, газета The Times запросила його для роботи на фіналі чемпіонату світу з футболу в Мехіко (Мексика). Саме там Девід зробив відомий знімок Дієго Марадони з Кубком світу в руках. Після цього Ярроу постійно запрошували працювати на Олімпійських іграх та інших спортивних змаганнях. Лише через багато років він знайшов своє покликання у фотографуванні природи й зараз завдяки своїм експресивним і вражаючим знімкам живої природи завойовує дедалі більше прихильників серед колекціонерів мистецтва. Станом на 2018 рік Девід є одним із найпопулярніших фотохудожників у світі.

Авторські права на всі зображення належать Девіду Ярроу.


Інші новини